BKV-Figyelő

?Kussolj köcsög?, mondta az ellenőr

BKV figyelő.hu

2008.08.07
15:30

Nervus olvasónknak áldott jó lelke van. Észrevette, hogy a Délinél a jegykiadó automata több utas pénzét is elnyelte, ezért jelezte az ellenőrnek, aki erre igen bunkón reagált. Pozitív észrevétele mellé, így kicsit több negatív társul most.

Helló Figyelő!

Boldogan indultam Pestre a mai napon: végre írhatok neked, ráadásul pozitívumokat. Ez az örömöm azonban pár órán belül össze is omlott, úgyhogy most jó és rosszat egyaránt írok neked.

Múlt hét szombaton (július 26.) csupa jót láttam a BKV-nál: 1,) a jegyárus hölgy ki tudta szolgálni a turistákat, 2,) az egyik ellenőr a metróban kedvesen és -folyamatos- angolsággal igazította útba egy utast, s még a büntetéstől is eltekintett, 3,) egy kedves ellenőrrel elbeszélgettem, amíg a metrót vártam.

Azon ma (augusztus 3.) csak rosszat:


- A Déli pályaudvarnál nem működött a jegykiadó automata, egy fiatalember beledobott 300 forintot, aztán csak csodálkozott, hogy se jegy, se pénz. Szólt is az egyik férfi ellenőrnek, aki fintorogva nézett rá: "Rúgd fel, hát mit érdekel engem." A srác jegy nélkül ment le a metróba, mondván ő kifizette és nem fog fél órát állni a sorban, hogy még egyet vegyen. Pár perc múlva egy lány bedobott 1000 (!) forintot, ő sem kapott jegyet. Szóltam neki, hogy ne kísérletezzen, de már későn: az automata azt is elnyelte. A két ellenőr meg vigyorogva nézett minket. Pár perc múlva a lány anyja(?) szólt az ellenőröknek, hogy figyelmeztessék már az utasokat, hogy ne adjanak ingyenpénzt a BKV-nak. "Oszt mit érdekel engem?" - kérdezte a hölgy ellenőr. "Ragasszák ki, hogy nem üzemel" - szóltam közbe én is, a válasz: "Nem az én dolgom!". Kész, letudva. "Akkor mi a ti dolgotok - így én -, az utasok szívatása?" "Kussolj köcsög" - kaptam a roppant udvarias választ. Ez 13:08 körül volt.


- Nemrég érkeztem haza Miskolcra, a postaládában egy levél várta jóanyámat a BKV-tól: fizessen, mert bliccelt. Kiderült, hogy arról az esetről írnak, amikor a jegykezelő nem bélyegezte le a jegyet, de a fent levő ellenőr azt mondta, hogy menjen csak nyugodtan, nem baj, mert hibás a gép... Lent pedig elég udvariatlanul megállították és megbüntették.

Nem tagadom, hogy vannak becsületes dolgozók is, csak sajnos nem ők vannak többségben.

Üdv: nervus

komment komment Címkék: budapest bkv ellenőr utas panasz bérlet automata jegy észrevétel déli pu

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BKV-Figyelő

profil_kd.jpg

Az oldal szerkesztője Király Dávid Budapest-szakújságíró. A BKV-Figyelő célja, hogy a budapesti tömegközlekedést igénybe vevők véleményét a nyilvánosság elé tárja, s ezzel a közösségi közlekedés fejlődését elősegítse. A blog nem tényeket, hanem olvasói észrevételeket közöl.

A BKV-Figyelő szerkesztője nem feltétlenül ért egyet a közölt levelek tartalmával. A megjelent levelek szerkesztésének és rövidítésének jogát fenntartjuk. Amennyiben a BKV-Figyelőn sértő tartalmat, hozzászólást talál, kérjük, az alábbi linkre kattintva jelezze nekünk!

Sértő tartalom bejelentése!

Írjon nekünk!

mobilver_banner_x.gif

Facebook

BKV-figyelő RSS

süti beállítások módosítása