BKV-Figyelő

Hol veszel jegyet az éjszaka közepén?

BKV figyelő.hu

2008.09.04
14:36

Mit csinál a felelősségteljes autós, ha a családi vacsorán megiszik néhány pohár bort? Vezetés helyett BKV-zik. És vajon honnan szerez éjszakai jegyet? Sehonnan. Azt még megértem, hogy napközben az ellenőrtől nem lehet jegyet venni (bár jegyet akkor is nehéz venni), de hogy éjszaka miért nincs erre lehetőség, azt nem értem…

Üdvözlöm Önöket!

Barta Krisztián vagyok! Gondoltam megosztok Önökkel egy remek történetet!

Íme:
 
2008.08.22. napján, egy érdekes dolog történt meg velem. Reggel, még mit sem sejtve az esti programomról, autóval indultam el munkába. Napközben értesültem arról, hogy hivatalos vagyok egy rögtönzött családi eseményre. Autóval közelítettem meg a helyszínt, viszont mivel ott fogyasztottam alkoholt, úgy döntöttem a feleségemmel, hogy tömegközlekedéssel megyünk haza!

Mivel már értesültem arról, hogy az éjszakai járatokra nem alkalmas a nappali 270 Ft-os jegy,(valószínű a magasabb utazási színvonal, pl. büdös hajléktalan, hányás, részeg tomboló emberek, stb…), ezért megpróbáltam jegyet szerezni, de éjjel fél kettőkor, erre nem nagyon volt esélyem. Óbudán a Bécsi úton szálltunk fel az 1 óra 28 perckor érkező, 960-as autóbuszra. Nem sokkal azután, hogy a busz bezárta az ajtókat, odalépett hozzánk egy ellenőr hölgy. Mondtam Neki, hogy mivel nem tudtunk jegyet vásárolni sehol sem, (nálunk pedig csak 5db, 270 Ft-os jegy volt) így most akkor Tőle vennék. Erre Ő flegmán, minősíthetetlen hangnemben visszakérdezett, hogy én kalauznak nézem e Őt?

Válaszoltam,hogy nem csak mivel az éjszaka közepén, nem nagyon árulnak sehol jegyet, így bátorkodtam arra gondolni, hogy majd az autóbuszon lehet venni. Hát itt nem lehet, és Őt nem érdekli, hogy miért nincs jegyem, ott kellett volna venni, ahol a többi jegyet vásároltuk. Mondom mivel reggel még nem tudtam, hogy este szükségem lesz rá, hisz általában autóval járok, csak most két pohár bor után nem akartam vezetni, ezért szálltunk buszra!

Hosszas szóváltás után, arra kényszerített, hogy szálljunk le az autóbuszról, az éjszaka kellős közepén, és várjuk meg a következőt, amely 30 perc múlva érkezik!

Tehát!

Ha nekem este, mikor már minden bezárt, kedvem van meginni egy-két pohár bort a családdal akkor két választásom marad:

1. Mivel buszra nem tudok szállni, hisz a jegyvásárlás nem megoldott az éjszakai buszokon, sétálok Óbudáról, egész Budaörsig.

2. Vagy szembeszállok a törvénnyel, és autóba ülök.
 
Kérdésem a következő:

Ha az ember azokban a megállókban száll fel az éjszakai járatra, ahol nem lehet jegyet venni este 7-8 után, ott miért nem lehet megoldani, hogy a buszon ücsörgő ellenőrtől vegyen az ember jegyet???

Én nem a jegyvásárlás alól akarom kihúzni magamat, hiszen az hölgynek is felajánlottam, hogy veszek Tőle jegyet, (ennek utána is lehet járni, gondolom valahol szerepel a munkarendben, hogy ki volt ezen a buszon beosztva aznap éjjel) hanem a rendszert nem értem!

Ha nappal megbüntet, mert jegy nélkül szállok fel, azt megértem, hiszen szinte minden sarkon van egy újságos, vagy egy BKV-s jegyárusító hely, de árulják el nekem, hogy éjjel, fél kettőkor a Bécsi úton hol lehet jegyet venni?

Ilyenkor miért nem lehet a buszon a jegyet megvásárolni?

Ha nem velem történik meg ez az eset, hanem egy olyan emberrel akinek nincs túl sok felelősség tudata, akkor lehet, hogy Ő visszamegy, beleül a kocsijába, és valahol arrébb balesetet okoz!

Ez a cél? Még több „diszkó balesetet” Budapestre?

komment komment Címkék: budapest bkv busz éjszakai utas panasz bérlet jegy észrevétel

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BKV-Figyelő

profil_kd.jpg

Az oldal szerkesztője Király Dávid Budapest-szakújságíró. A BKV-Figyelő célja, hogy a budapesti tömegközlekedést igénybe vevők véleményét a nyilvánosság elé tárja, s ezzel a közösségi közlekedés fejlődését elősegítse. A blog nem tényeket, hanem olvasói észrevételeket közöl.

A BKV-Figyelő szerkesztője nem feltétlenül ért egyet a közölt levelek tartalmával. A megjelent levelek szerkesztésének és rövidítésének jogát fenntartjuk. Amennyiben a BKV-Figyelőn sértő tartalmat, hozzászólást talál, kérjük, az alábbi linkre kattintva jelezze nekünk!

Sértő tartalom bejelentése!

Írjon nekünk!

mobilver_banner_x.gif

Facebook

BKV-figyelő RSS

süti beállítások módosítása