BKV-Figyelő

Éljenek a biztonsági őrök!

BKV figyelő.hu

2008.10.20
12:40

Amikor a lenti levelet elolvastam, azt hittem, hogy a BKV gerillamarketingjéről van szó. Biztonsági őröket így szerintem utas még nem dicsért, mint ahogy Gergely olvasónk. Persze én csak rosszmájú voltam, hiszek benne, hogy vannak olyan emberek, akik bíznak a biztonságiakban, és örülnek nekik.

Tisztelt BKV vezetés!

Örömmel tapasztaltam a minap, (bár gépkocsival utazom többet inkább), hogy a Szentendre-Békásmegyer HÉV vonalon biztonsági őrök szállnak fel a szerelvényekre!

Jó ötletnek tartom, fontos, hogy a mai világban biztonságba érezzük magukat mi utasok és természetesen gyermekeink is. Az őrök fellépése, megjelenésük profinak látszott, és ami meglepő volt számomra udvariasak is voltak.
Tovább haladtam, majd leszálltam a HÉV-ről a Batthyányi téri végállomáson és folytattam utamat metróval.

Itt is örömmel tapasztaltam a biztonsági őrök jelenlétét, valamint azt, ahogyan a jegyellenőrök munkáját is segítik. De azért sajnos látszik még, hogy a Balkánon vagyunk. Ugyanis a következő történt:

jegyellenőrök kérték a jegyeket-bérleteket az előttem levő utazótól aki trágár hangnemben közölte mi a f... sznak kéred, majd jött a biztonsági őr aki szerencsétlen kérdezte ,hogy mi a probléma, ezután a kedves utazó válaszként megjegyezte mi a f...sz közöd van hozzá te köcsög.

Nem irigylem az ellenőrök, és a biztonsági őrök munkáját, ezt a hangnemet én biztos nem tűrtem volna el. Egyszóval pozitív élménnyel gazdagodtam, bár nem vagyok nagy BKV-s utazó!

További sok sikert
Koch Gergely

komment komment Címkék: budapest bkv ellenőr utas észrevétel biztonsági őr dicséret

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BKV-Figyelő

profil_kd.jpg

Az oldal szerkesztője Király Dávid Budapest-szakújságíró. A BKV-Figyelő célja, hogy a budapesti tömegközlekedést igénybe vevők véleményét a nyilvánosság elé tárja, s ezzel a közösségi közlekedés fejlődését elősegítse. A blog nem tényeket, hanem olvasói észrevételeket közöl.

A BKV-Figyelő szerkesztője nem feltétlenül ért egyet a közölt levelek tartalmával. A megjelent levelek szerkesztésének és rövidítésének jogát fenntartjuk. Amennyiben a BKV-Figyelőn sértő tartalmat, hozzászólást talál, kérjük, az alábbi linkre kattintva jelezze nekünk!

Sértő tartalom bejelentése!

Írjon nekünk!

mobilver_banner_x.gif

Facebook

BKV-figyelő RSS

süti beállítások módosítása