BKV-Figyelő

Meg foglak ölni!

BKV figyelő.hu

2008.11.03
07:29

Mióta ingatlanspekuláció takarékosság miatt bezárták a Lipótot, sokkal több hülye bóklászik az utcákon, és tömegközlekedik. Ezek az emberek, akik mások miatt az utcára kerültek, nem véletlenül kerültek ebbe az intézetbe. Felügyeletre szorultak többek között azért, mert nem szedték megfelelően a gyógyszereiket. Vajon most ki vigyáz rájuk? Olvasónkat a napokban a trolin fenyegette meg egy észlény:

Tisztelt BKV-figyelő!
 
Elég régóta olvasom már a blogodat és meg kell hogy mondjam hogy nekem bizony tetszik. Jó néha van színvonal ingadozás, de mindig ügyesen korrigáltad. Na jó elég a könnyfakasztó dicséretekből ím amiért írok:
 
Pár hete elegem lett. Elegem lett ebből a szemét szar bandából akik semmi másra nem képesek, csak arra, hogy széjjellopják az embereket, tenni nem tesznek értük semmit. Egy hete ugyanis betelt a pohár. Elegem lett, hogy nem tudok úgy felszállni a trolira, hogy épp aktuálisan senki ne akarjon megölni, pénzt koldulni, elkérni a lakáskulcsomat vagy éppen rajta keresni a volt feleségét. Merthogy mindegyikre volt eddig példa.

A pohár az előző hétvégén telt be, mikoris csoportosan felloholtunk Pestre( Középsulis vagyok) és úgy döntöttünk, hogy a Keletihez visszafelé a 76-os trolit választjuk. Hát rosszul tettük. Bár láthattam volna előre a rossz végkifejletet, hiszen hetente járok fel Pestre(rokonok stb.) és mindig mikor erre a trolira szállok, valaki mindig belém köt. Ez volt eddig a legdurvább.

Naplószerűen: Felszállunk a trolira. Már távolról látszott, hogy ez a jó kis legalább 15 éves Ikarus nem fogja a legkomfortosabb utazási igényeket kielégíteni, de már hozzászoktam Pesthez. Miután felszálltunk pár haverom le akart ülni a szövetülésekre, de szóltam nekik, hogy nem biztonságos, hiszen sokat utazom BKV-n és volt már hogy ültem pisiben/kutya(vagy milyen) szarban. Szal nem ültek le. Álltunk a trolin, egyszer csak felém fordul a kettes ajtóval szemben ülő hajléktalan és pisztolyt formázva a kezéből, rámszegezve megszólít: Meg foglak ölni! Mondom oké értem én a viccet hát jólvan... A haverok sejtettek valamit mer eléggé be voltak fostosodva.

Egy 2 perc után(biztos a drog miatti fáziskésés eredményeképpen) közli velem hogy nem vicc volt ő tényleg ki akar engem nyírni. Mondom oké...ekkor már én is eléggé féltem, gondoltam mit fog szólni kedves édesanyám, ha csak a halálhírem fog hazamenni helyettem.

Újabb 2 perc elteltével elsuhantunk egy utca mellett ahol bekandikált a nap. Ekkora rám ordított az emberke, hogy nézzem a napot, mert kinyír... néztem, mit tehettem volna, hát féltem hogy akkor ez itt most tényleg megöl engem.

Nem sokkal később rám nézett a koma újra rám nézett és közölte velem, hogy ő egy Trabant(igen a bizonyos NDK-s autótípus), szervizbe kell vinni, és hogy megbüntette a rendőr ezért meg fog ölni...

Nah ekkor már mindenki szanaszét aggódta magát a trolin, ennek eredménye képpen a végen olyan gyorsan kiürült a csuklós troli, amilyet még sosem láttam. 2 mp után a teli trolin SENKi nem volt. Ezek után utánunk jött a koma de többször lelassult dülöngélt stb. szóval nem volt olyan félelmetes. Megszólította még pár haveromat, akiktől többet között megkérdezte hogy jó-e hogy 33 éves majd megfogta a combját, a másikkal pedig közölte hogy jó soká 2001-2002re kész lesz a 4es metró.
 
Igazából nem az a problémám, hogy néha felkeverednek hajlékonyok a buszra, hanem az, hogy ha látja ezt a sofőr, sőt hallja, hogy épp meg akarnak gyilkolni miért nem caplat ki a zárt fülkéjéből, vágja nyakon egy menettáblával és dobja ki a buszból az ilyet. Mert nem csak én, hanem az öreg nénik is meg voltak ijedve. Azért nem semmi volt látni azt a koszos arcbőrt a kamionlámpányi pupillákkal, miközben ordítják hogy megöllek. Ráadásul mint már írtam nem ez volt az első. Volt már hogy egy részeg meg akart verni, merthogy én szedtem el az asszonyt, és volt aki ki akarta tépni a kezemből a lakáskulcsot, merthogy én elloptam tőle.
 
Eredménye a kalandoknak: Inkább gyalog megyek, ha tudok.

BP-BCS

komment komment Címkék: budapest bkv fenyegetés hajléktalan utas panasz észrevétel

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BKV-Figyelő

profil_kd.jpg

Az oldal szerkesztője Király Dávid Budapest-szakújságíró. A BKV-Figyelő célja, hogy a budapesti tömegközlekedést igénybe vevők véleményét a nyilvánosság elé tárja, s ezzel a közösségi közlekedés fejlődését elősegítse. A blog nem tényeket, hanem olvasói észrevételeket közöl.

A BKV-Figyelő szerkesztője nem feltétlenül ért egyet a közölt levelek tartalmával. A megjelent levelek szerkesztésének és rövidítésének jogát fenntartjuk. Amennyiben a BKV-Figyelőn sértő tartalmat, hozzászólást talál, kérjük, az alábbi linkre kattintva jelezze nekünk!

Sértő tartalom bejelentése!

Írjon nekünk!

mobilver_banner_x.gif

Facebook

BKV-figyelő RSS

süti beállítások módosítása