BKV-Figyelő

Leköcsögözték az utast a biztonsági őrök

BKV figyelő.hu

2009.05.01
09:40

Olvasónk kezéből a BKV egyik biztonsági verőembere kikapta a bérletet. Az utas ezt kikérte magának, és visszaszerezte a bérletét, majd az őr a hölgy után kiabált, és leköcsögözte. Az őr arra hivatkozva vette ez az utas bérletét, hogy neki azt meg kell vizsgálni. Arra sajnos nem tudjuk a választ, hogy a bérletet miért nem kérte el kulturáltan úgy, ahogy az a tájékoztató táblákon le van írva.

Kedves BKV-figyelő!
 
Kapnék az alkalmon és megosztanám Önökkel és az olvasókkal ma reggeli történetemet.
 
Az Örs vezér téri metróállomáson, mint mindig ott álltak a legnagyobb jóindulattal sem nevezhető IQ bajnok biztonsági őrök, akik számomra érthetetlen módon ellenőri jogkörrel vannak felruházva. Én, mint becsületes állampolgár, mindig érvényes bérlettel rendelkezem, ezért most sem jelentett gondot, hogy felmutassam bérletem. A mai napon azonban egy tökéletesen alkalmatlan elmebeteg őr, kikapta a kezemből a bérletem és elkezdte nézegetni. Én visszakaptam, hiszen nincsen joga erre. Tovább mentem, mire ő nagyon büszkén, cirka 10 méter távolságból utánam kiabált, hogy "Nem kéne rángatni Köcsög!". Ezt nem hagyhattam szó nélkül, visszafordultam és megkérdeztem, hogy van valami probléma?

Pökhendien a képembe fröcsögött, hogy neki kötelessége megvizsgálni a bérletet. Mindezt olyan hangnemben, ami végképp kiverte a biztosítékot. Megkértem, mutassa fel az azonosítóját, hogy tudjam melyik céghez tartozik. Mire ő, "itt van ne"! Akár egy paraszt. Megjegyzem, én még felajánlottam ennek a nyomorultnak, hogy most még bocsánatot kérhet, de széles vigyorral közölte, hogy soha. A többi őr meg sem szólalt, csak bámultak- megjegyzem e röpke idő alatt, amíg az őrrel hadakoztam legalább egy tucat bliccelő jutott át a marcona zsoldosokon. Egy kedves, idősebb őr viszont felajánlotta segítségét, hogy segít nekem megkeresni a szolgálatvezetőt, akit persze nem találtunk.

Én viszont nem hagytam annyiban, felhívtam a BKV panaszirodáját, ahol döbbenettel hallgatták a történetemet, majd biztosítottak afelől, hogy ennek az ügynek lesz folytatása. Ennyivel természetesen nem tudom elfelejteni a történteket, ami nagyon megalázó volt a többi utas előtt. Sajnos az őr nevét nem láttam az azonosítóján, csak a külső jegyei alapján tudtam róla felvilágosítást adni.

És el ne felejtsem, ez az őr alig volt 150 centi, persze kopasz volt, kb. 20- 25 éves és a Discrete Security embere. Ehhez a biztonsági céghez nem kaptam elérhetőségi információkat, még a tudakozó sem tudott segíteni. Nem is mennék vele sokra, hiszen hiába nyerte el a BKV pályázatát többek között ez a cég, valószínűleg egy sokadik alvállalkozónak adja ki a munkát, ez a bevett szokás.

A BKV panaszirodáján nagyon kedvesek és megértőek voltak, pláne akkor mikor közöltem velük, hogy a médiában dolgozom, és nem hinném hogy jót tenne az amúgy is igen népszerűtlen cégnek a negatív reklám.

Nem szeretnék senkivel sem kitolni, még ezzel a nyomorult őrrel sem, de nem hinném, hogy egy ilyen, már külső megjelenésében is tökéletesen alkalmatlan embert kellene alkalmazni, mint ellenőr. Őszinte leszek, a legnagyobb öröm az lenne számomra, ha nem látnám többet ott ezt az embert, aki inkább alkalmasabb egy gyártelepre szemetet őrizni, vagy még arra sem jó.

A Discrete Security- t is minősíti az eset, jobban megválogathatná az embereit.

Felháborít és mélységesen bosszant, hogy egy nyolc osztályt végzett, szutykos, primitív ember így beszélhet egy NŐVEL, egy EMBERREL, egy UTASSAL!
 
Köszönöm segítségüket!

Üdvözlettel: pviktória

komment komment Címkék: budapest bkv metró utas panasz bérlet észrevétel biztonsági őr

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BKV-Figyelő

profil_kd.jpg

Az oldal szerkesztője Király Dávid Budapest-szakújságíró. A BKV-Figyelő célja, hogy a budapesti tömegközlekedést igénybe vevők véleményét a nyilvánosság elé tárja, s ezzel a közösségi közlekedés fejlődését elősegítse. A blog nem tényeket, hanem olvasói észrevételeket közöl.

A BKV-Figyelő szerkesztője nem feltétlenül ért egyet a közölt levelek tartalmával. A megjelent levelek szerkesztésének és rövidítésének jogát fenntartjuk. Amennyiben a BKV-Figyelőn sértő tartalmat, hozzászólást talál, kérjük, az alábbi linkre kattintva jelezze nekünk!

Sértő tartalom bejelentése!

Írjon nekünk!

mobilver_banner_x.gif

Facebook

BKV-figyelő RSS

süti beállítások módosítása