BKV-Figyelő

Nem foglalkozott a buszvezető a sérült utassal (Frissítve)

BKV figyelő.hu

2009.06.22
07:00

Olvasónk a minap a BKV egyik alvállalkozójának járművén, az 5-ös buszon elesett és karját az éppen kinyíló ajtó összezúzta. Az utas szólt a buszvezetőnek, hogy csukja be az ajtót, mert ott a keze, aki letegezte, és kioktató stílusban azt válaszolta neki, hogy „nem fogom becsukni, mostmár megvárod amíg elindul újra a busz”. Teljes történet, időpont, rendszám alant:

Kedves BKV-figyelő!
 
2009.06.19-én pénteken 10 óra 37 perckor az 5-ös busz (rendszám: KTK-394) Blaha Lujza téri megállójánál szörnyű atrocitás ért. A zsúfolásig tömött buszon amelyen a vezető fülke melletti ajtónál utaztam (helyhiány miatt máshova nem tudtam állni, megmozdulni sem lehetett a rengeteg embertől) 6 másik utastársammal a leszálláshoz készülődés közepette lévő lökdösődésnél az egyik idős úr véletlenül meglökött mire én a baloldali ajtó mellé zuhantam és az ajtó abban a pillanatban kinyílt a bal karomat összezúzva, beszorítva az ajtó és a busz fala közé. Fájdalmamban azonnal a fél méterre ülő vezetőfülkében levő buszvezetőnek kiáltottam: "Jajj, Kérem azonnal csukja be az ajtót a karom beszorult és nagyon fáj!" Buszvezető: "Nem érdekel, nem fogom becsukni, mostmár megvárod amíg elindul újra a busz, amúgy is minek állt oda, az nem kapaszkodó!". én: " De uram, ugye nem gondolja h direkt álltam oda, a tömött buszon csak itt volt hely, és az imént egy úr meglökött így kerültem pont az ajtó mellé mire az kinyílt." Buszvezető: "Jó nem érdekel, vársz!” (letegez felháborító stílusban).

A többi utastársam azonnal mellém állt és követelték hogy szabadítson végre ki, már hosszú másodpercek óta mindenki befejezte a le- és felszállást, ekkor több mint 2 perces várakozás után kiszállt a középső ajtóhoz ment megnyomott valamit és végre kiszabadultam a sírással küszködve a fájdalmaimtól, utastársaim azonnal a segítségemre siettek leültettek megkérdezték jól vagyok-e nem sérültem-e komolyabban. Én rémültem néztem a megduzzadt kék-zöld karomat és elképedve mondtam hogy ezt nem hiszem el hogy ilyen megtörténhet és hogy lehet a sofőr ilyen arrogáns, udvariatlan és agresszív. Ekkor újra ez első ajtóhoz lépett a sofőr útban a fülkéje felé és odaüvöltött nekem  "Azonnal fejezd be a magyarázást, különben.... " én nem folytatta szitkozódva káromkodva beült a fülkébe és tovább hajtott. Meg sem kérdezte h jól vagyok-e.
 
Tisztában vagyok vele hogy baleset volt senkit nem hibáztatok, de a sofőr "úr" hozzáállása/reakciója megengedhetetlen és felháborító volt, ebben a többi utastársam is megerősített.

Update1: Jelentkezett egy szemtanú

Jelentkezett egy szemtanú, aki pénteken ugyan azon a buszon utazott, ahol a fent olvasható baleset történt. Az eseményeket ő is úgy látta ahogy a fenti panaszos, annyi kiegészítéssel, hogy a buszvezető szerinte még élvezte is, hogy az utas szenved. Levele itt olvasható:

Helló!

Szeretnek az itt elhangzottakra reagalni.

Ezen a napon en is ezen a jaraton utaztam es eppen akkor szalltam le a blaha Lujza teren, amikor az incidens tortent. Szemelyesen megtepkedtem volna a buszsofor pofajat, mert azon elvezkedett, hogy nem engedi kiszabadulni a serult utast.

Amennyiben a holgy eljarast szeretne kezdemenyezni a soforrel szemben, en szivesen alatamasztom a tortenteket. Rohadtul elegem van belole, hogy idegbeteg vadallatokkal vagyunk korulveve es ilyen dolgok megtortenhetnek. Ezt a sofort ki kell rugni, hogy peldat mutassunk. Nem szabad elturni, hogy ilyen megegyszer eloforduljon. Ez kozveszelyes es egyre jobban el fog uralkodni a BKV nal ez az Isten komplexus.

Elkepeszto.

Szabolcs Badics

komment komment Címkék: budapest bkv busz baleset utas panasz észrevétel vezető

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BKV-Figyelő

profil_kd.jpg

Az oldal szerkesztője Király Dávid Budapest-szakújságíró. A BKV-Figyelő célja, hogy a budapesti tömegközlekedést igénybe vevők véleményét a nyilvánosság elé tárja, s ezzel a közösségi közlekedés fejlődését elősegítse. A blog nem tényeket, hanem olvasói észrevételeket közöl.

A BKV-Figyelő szerkesztője nem feltétlenül ért egyet a közölt levelek tartalmával. A megjelent levelek szerkesztésének és rövidítésének jogát fenntartjuk. Amennyiben a BKV-Figyelőn sértő tartalmat, hozzászólást talál, kérjük, az alábbi linkre kattintva jelezze nekünk!

Sértő tartalom bejelentése!

Írjon nekünk!

mobilver_banner_x.gif

Facebook

BKV-figyelő RSS

süti beállítások módosítása