BKV-Figyelő

Vigyázz! Kamu ellenőr a 4-es, 6-os villamoson!

BKV figyelő.hu

2009.06.24
12:50

Nincs karszalagja és igazolványa se, és a bérletes utasokat is a helyszínen büntetné. A 40 év körüli férfit reggel a 6-os villamoson látták, kék pulcsiban és farmerban. Senki ne adja át neki a bérletét, sem az iratait. Ha látjátok, hívjátok a rendőrséget! Olvasónkál is bepróbálkozott:

Kedves BKV-figyelő!

Ma reggel (2009. 06. 24.) 8 óra körül utaztam a 6-os villamoson. Utazásomat a Mester utcánál egy magát ellenőrnek mondó 40 év körüli, 180 centi barna, rövid hajú, kék pulcsis, farmeros férfi zavarta meg. Odalépett hozzám és magyarázni kezdett és egy papírt mutogatott. Mondtam neki, hogy „Nincs”. Zenét hallgattam, nem értettem mit mondott azt hittem kéreget. Magyarázott tovább. Kikapcsoltam a zenét és hallottam hogy azt mondogatja: „Akkor itt a helyszínen megbüntetem”. „Mire fel?" Kérdeztem, hisz se karszalagja se kitűzője nincs, „Maga csak egy sima utas” mondtam neki, közben készítettem elő a bérletem, mert az volt, apróval nem tudtam csak szolgálni. Persze nem igazolta magát csak azt szerette volna ha adok neki 5 ezer forintot büntetésre (Tudtommal a helyszíni bírság 6000 forint) . Mutattam neki messziről a bérletem, erre azt mondta, „Most már csak 1000 forint”. Nem értettem a dolgot, inkább a villamos végébe mentem. Onnan még láttam, hogy több utast próbált lehúzni, de szerencsére nem sikerült neki.

A nyomtatott cetlin egy BKV logó volt, meg valami írás, hogy ő ellenőr, csak nincs karszalagja. Ennyit tudtam kb. kiolvasni. Nem hiszem, hogy köteles lettem volna neki átadni, vagy közelebbről megmutatni a bérletem. Így is túl sokat látott belőle. A tősgyökeres utasok nem hinném, hogy bedőlnek neki, inkább a turistákat féltem. Ha valaki látja „dolgozni” az illetőt az legyen szíves lépjen közbe.

Több utas jelezte, hogy szólni fog a BKV-nak, illetve a rendőrséget is értesítik majd. Mire feleszméltünk hogy mi is történt az utas a Rákóczi térnél le is szállt.

Üdvözlettel: Egy anyuka

komment komment Címkék: budapest bkv büntetés ellenőr utas bérlet észrevétel 6 os panasz. kamu ellenőr

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BKV-Figyelő

profil_kd.jpg

Az oldal szerkesztője Király Dávid Budapest-szakújságíró. A BKV-Figyelő célja, hogy a budapesti tömegközlekedést igénybe vevők véleményét a nyilvánosság elé tárja, s ezzel a közösségi közlekedés fejlődését elősegítse. A blog nem tényeket, hanem olvasói észrevételeket közöl.

A BKV-Figyelő szerkesztője nem feltétlenül ért egyet a közölt levelek tartalmával. A megjelent levelek szerkesztésének és rövidítésének jogát fenntartjuk. Amennyiben a BKV-Figyelőn sértő tartalmat, hozzászólást talál, kérjük, az alábbi linkre kattintva jelezze nekünk!

Sértő tartalom bejelentése!

Írjon nekünk!

mobilver_banner_x.gif

Facebook

BKV-figyelő RSS

süti beállítások módosítása