BKV-Figyelő

Minden idők legőszintébb panaszlevele

BKV figyelő.hu

2009.10.05
06:40

Dr. Kováts Sebestyén László nem ismeretlen a BKV-figyelőt olvasók számára. Ő azaz ügyvéd, aki a legrövidebb idő alatt legtöbb kamubüntetést tudja kiküldeni a magyar polgároknak, ebben tart rekordot. Az ügyvéd hazudott már olyan bírságról, melyről még a BKV sem tudott, de követelt már egy debreceni olvasónktól 600 ezer forintot úgy, hogy az illető nem is járt akkor Budapesten, amikor elvileg "megbüntették".

Tisztelt dr Kováts Sebestyén László Ügyvéd Úr!

Első levelét kézhezkapva jót derültem és tényleg boldog voltam, hogy ezekben a vérzivataros időkben még élnek olyan emberek mint Ön, akik nem veszítették el a humorérzéküket.

Második levelét kézhezkapva már korántsem vagyok ilyen boldog, mert azt hiszem Ön tényleg azt képzeli, hogy bármilyen pénzösszeget is hajlandó vagyok fizetni Önnek, és az Ön által képviselt a magyar adófizetők pénzén élősködő parazita BKV-nak!

Bár ez nem az ügyhöz kapcsolódik, de itt meg kívánom jegyezni hogy az Ön által képviselt BKV bármely vezetőjének egy havi fizetése gyökeresen meg tudná változtatni a Magyarországi emberek 90%-nak az életét. Milliók vesznek fel lakás célra tíz évekre annyi hitelt, amennyit a társaság vezetői egy-két hónap alatt zsebre tesznek. (csak zárójelben említem a végkielégítés címszóval ellopott százmilliókat) A rajtam behajtani kívánt, jogtalanul követelt 13.160 Ft tőkekövetelés sem ezekbe sem az Ön zsebébe nem fog vándorolni!

Kérem próbálja meg Megbízója követelését bírósági úton behajtani, ellenkező esetben kérem kíméljen meg mind engem mind a környezetet attól, hogy álságos szélmalomharcához a jövőben papírt használ fel feleslegesen. Javasolnám továbbá, hogy tegye meg Magyarországnak azt a szívességet, hogy ha ügyvédi pályafutását nem is, de a Megbízójával az együttműködést megszakítja.

Az alábbi kérdések merülnek fel bennem a követelésükkel kapcsolatban, melyekre választ várok (e-mailben elegendő, nem kell több papírt pazarolni):

1. Honnan veszi a bátorságot, hogy engem, Varga Tamást egy ügyfélszámmal azonosítsanak, holott én sosem voltam és nem is leszek a jövőben sem az Ön ügyfele. Mi alapján vezetnek rólam nyilvántartást?

2. Ön szerint mit bizonyít az a papírlap, melyet számomra postán eljuttattak és egy dátum, egy név, illetve a "személyi igazolvány" és az "M3" szavak szerepelnek. Ön szerint ez valóban jogalapot képez bármilyen összeg követelésére?

3. Tökéletesen tisztában vagyok vele miért az "M3" szerepel a levélben, mert a metrót nem említi a 20/1981. (VI. 19.) MT a közúti személyszállítási szerződésekről szóló rendelet. Szerencsére ez még így édes kevés, de ezt Ön is nagyon jól tudja. (illetve nem csak Ön hanem az a horda is akik ezeket a leveleket kiküldik).

4. Mivel Ön nem csatolt egyik leveléhez sem eredeti, a BKV részéről eredetiben aláírt meghatalmazást, nem is értem mit óhajt tőlem.

Még egyszer hangsúlyozni szeretném:

Kérem próbálja meg Megbízója követelését bírósági úton behajtani, ellenkező esetben kérem kíméljen meg mind engem mind a környezetet attól, hogy álságos szélmalomharcához a jövőben papírt használ fel feleslegesen.

Varga Tamás

komment komment Címkék: budapest bkv ügyvéd fenyegetés büntetés levél behajtás panasz válasz bérlet jegy

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BKV-Figyelő

profil_kd.jpg

Az oldal szerkesztője Király Dávid Budapest-szakújságíró. A BKV-Figyelő célja, hogy a budapesti tömegközlekedést igénybe vevők véleményét a nyilvánosság elé tárja, s ezzel a közösségi közlekedés fejlődését elősegítse. A blog nem tényeket, hanem olvasói észrevételeket közöl.

A BKV-Figyelő szerkesztője nem feltétlenül ért egyet a közölt levelek tartalmával. A megjelent levelek szerkesztésének és rövidítésének jogát fenntartjuk. Amennyiben a BKV-Figyelőn sértő tartalmat, hozzászólást talál, kérjük, az alábbi linkre kattintva jelezze nekünk!

Sértő tartalom bejelentése!

Írjon nekünk!

mobilver_banner_x.gif

Facebook

BKV-figyelő RSS

süti beállítások módosítása