BKV-Figyelő

Hibázott a pénztáros, 750 forintot fizetettek ki az utassal

BKV figyelő.hu

2010.02.01
13:30

Attila múlthét kedden az Etele téren a hivatalos BKV pénztárban vett három bérletet. Kérte a pénztárost, hogy érvényesítse a bérletkompenzációt, de elnézett valamit, ezért három rossz bérletet kapott. Később egy ismerőse hívta fel rá a figyelmét, 750 forintért cserélték ki a bérleteket. Attila levele alatt Zsombor levelét találod, Ő is hibás bérletet kapott.

Kedves BKV-figyelő!

2010.01.26.-án 16:15-kor az Etele-tér kijelölt pénztárában kértem három bérletet január 27.-i kezdő érvényességgel s kértem a pénztárost - mivel nem tudtuk pontosan hogyan is működik -, hogy érvényesítse a három nap jóváírást. Erre ő azt mondta, hogy belepecsételi a február 1-i kezdődátumot, és az ellenőrök ezt tudják, hogy érvényes még a dátum ELŐTT három nappal. Hiába mondtuk neki, hogy az előző bérlet érvényessége lejárt január 22.-én, csak február elsejét pecsételt bele. Megnyugodtunk, hogy biztosan igaza van, de estére egy jól értesült barátunk, mondta, hogy ezzel meg fog büntetni az ellenőr. A mai napon (2010.01.27 08:15-kor) visszamentünk a pénztárhoz, ahol csak bérletenkénti 250 ft-os kezelési díj ellenében cserélték ki a szelvényeket a helyes dátumozásokkal.

Miért kell nekünk pluszba fizetni 750 forintot csak azért, mert olyan pénztárost alkalmaznak, aki kevesebbet tud a BKV rendelkezéseiről, mint az utasok?! Miért alkalmaznak olyan pénztárost, akit figyelmeztetnek a hibájára, de inkább meggyőzi az utasokat a téves információról, minthogy javítsa a hibáit?! Ki tudja, hogy a tegnapi délután mennyi utasnak adott rossz bérletet, és őket hányszor fogják megbüntetni az ellenőrök?!

Attila


"Most akkor mettől-meddig érvényes a bérlet? Egyáltalán milyen bérlet ez?" Teszi fel magának a kérdéseket egy másik olvasónk, Zsombor:

Szia!

Mai nap (január 31) vettem a Moszkva téri jegypénztárban (nem kutyaházban) két diák bérletet (egyet magamnak, egyet a nővéremnek), a sajátomat 31-i kezdéssel, nővéremét elsejeivel. Nem néztem meg ott helyben, siettem is és egy hajléktalan a visszajárót is el akarta kuncsorogni, így nem néztem meg (amúgy sem szoktam) a dátumokat, de itthon rendkívül érdekes dolog fogadott: bár az én bérletem 31-i, a másik 1-i kezdésű, ám mindkettő február 28-n jár le.

Már nem a "30 napos bérlet", hanem a "havi Budapest-bérlet" szöveg van rajta, fogadjuk el. De akkor, ad egy, miért napi dátumozás van rajta, miért nem január-február-március, ahogy az régen volt, ad2, hogy jön ki az, hogy nekem egy nappal hosszabb?

Egyáltalán, miért szüntették meg a havibérletet és csináltak helyette 30 naposat, ha most visszahozzák, csak totál összekavarva? Igazából az egészet nem értem... :)

Két fotót mellékeltem.

H. Zsombor

komment komment Címkék: budapest bkv utas panasz bérlet jegy pénztár észrevétel érvényesség kompenzáció

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BKV-Figyelő

profil_kd.jpg

Az oldal szerkesztője Király Dávid Budapest-szakújságíró. A BKV-Figyelő célja, hogy a budapesti tömegközlekedést igénybe vevők véleményét a nyilvánosság elé tárja, s ezzel a közösségi közlekedés fejlődését elősegítse. A blog nem tényeket, hanem olvasói észrevételeket közöl.

A BKV-Figyelő szerkesztője nem feltétlenül ért egyet a közölt levelek tartalmával. A megjelent levelek szerkesztésének és rövidítésének jogát fenntartjuk. Amennyiben a BKV-Figyelőn sértő tartalmat, hozzászólást talál, kérjük, az alábbi linkre kattintva jelezze nekünk!

Sértő tartalom bejelentése!

Írjon nekünk!

mobilver_banner_x.gif

Facebook

BKV-figyelő RSS

süti beállítások módosítása