BKV-Figyelő

Nem tudták garantálni a biztonságát, ezért leszállították az éjszakai buszról

BKV figyelő.hu

2010.02.01
06:00

Dávidot a 901-es éjszakai buszról leszállították a biztonsági őrök. Nem azért, mert nem volt jegye, hanem azért, mert nem tudták garantálni a biztonságát. Egy részeg belekötött, lökdöste, és azzal fenyegette, hogy lerúgja a buszról. A biztonsági őr nem a rendbontót, hanem a fizető utast szállította le a buszról:

Kedves BKV-figyelő!

Szeretném megosztani veled a ma (01.30.) hajnali 2 körül történteket. Pár haverommal ünnepeltük cimborám új lakását, kb. hajnal fél 2-ig. Búcsúzkodás után elindultam a legközelebbi 901-es megállójába, a Stadionoknál. (Azt gondolom mondanom se kell, hogy a lecsupaszított megálló táblán csak üres keretek, és semmi más nem jelzi, hogy itt működő megálló van).

Éves bérletem van, ezért mindig helyet foglalok és onnan mutatom meg az ellenőröknek a bérletem, mert hatalmas hátizsákkal (plusz kicsit spiccesen) nem fogok a dülöngélő buszon keresgélni a bérletem után. Sajnos, sikerült nagyon elrejtenem a pénztárcám ezért sokáig keresgéltem, és eközben kezdett inzultálni két utas mögöttem. Mondanom se kell, az egyik egy klasszikus sebhelyesarcú-bomberdzsekis-skinhead volt, a másik az ő szellemi párja. Nem vagyok egy megszeppenős gyerek, vidáman visszavigyorogtam rájuk és mosolyogva tudakoltam mivel érdemeltem ki nemtetszésüket, miközben tovább keresgéltem a pénztárcámat. Erre azt felelték, hogy a hajam miatt (pedig sapka volt rajtam) és ők jeggyel utaznak és nekem nincs, szóval takarodjak lefelé vagy lerugdosnak. Én erre felálltam, hogy beszéljek a biztonsági őrrel (és picit nyomatékosítsam, magassági fölényem, a 203 cm-emmel). Erre a kopasz gyerek felállt, és lökdösni kezdett, majd odajött a kalauz és elkezdett az ajtó felé terelni. Ezekkel a szavakkal: "Kérem szálljon le,mert nem tudjuk garantálni a testi épségét".

Valószínűleg az előtte elfogyasztott sörök miatt, nem is nagyon tudtam mit reagáljak és azon kaptam magam, hogy áll a busz, üvölt velem a kopasz csávó és az ellenőr letessékel a buszról, valahol a Stadionok és az MTK pálya között, egy bizonyos Ciprus utcánál, amiről életemben nem hallottam. Persze semmilyen jel nem volt, hogy innen mivel hova mehetnék, ráadásul akkor kezdett el nagyon intenzíven havazni. Közben felhívtam a cimborámat, hogy nem-e hagytam nála a tárcámat. Hívás közben meg is találtam a táskámban. Várnom kellett 40 percet, a tömegközlekedési semmi közepén, hogy az érvényes éves bérletemnek megfelelően használhassam a BKV szolgáltatását.

Nem tudom történt-e már mással hasonló, gondoltam megosztom veled. Nem akarok hibáztatni senkit, maga az ellenőr is meg volt ijedve, ráadásul össz-vissz ketten, max. hárman voltak.

Üdvözlettel, S. Dávid

komment komment Címkék: budapest biztonság bkv busz éjszakai utas panasz észrevétel biztonsági őr

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BKV-Figyelő

profil_kd.jpg

Az oldal szerkesztője Király Dávid Budapest-szakújságíró. A BKV-Figyelő célja, hogy a budapesti tömegközlekedést igénybe vevők véleményét a nyilvánosság elé tárja, s ezzel a közösségi közlekedés fejlődését elősegítse. A blog nem tényeket, hanem olvasói észrevételeket közöl.

A BKV-Figyelő szerkesztője nem feltétlenül ért egyet a közölt levelek tartalmával. A megjelent levelek szerkesztésének és rövidítésének jogát fenntartjuk. Amennyiben a BKV-Figyelőn sértő tartalmat, hozzászólást talál, kérjük, az alábbi linkre kattintva jelezze nekünk!

Sértő tartalom bejelentése!

Írjon nekünk!

mobilver_banner_x.gif

Facebook

BKV-figyelő RSS

süti beállítások módosítása