BKV-Figyelő

Patkánnyal a vállán kéreget a 4-es villamoson

BKV figyelő.hu

2011.03.25
04:22

Tegnap a BKV-figyelő Facebook oldalán kérdeztem tőletek, hogy mostanában milyen sűrűn találkoztok ellenőrökkel a főbb vonalakon. Azért érdekelt, mert én rendszeresen utazom a körúton és a 7-es család buszain, és a beharangozás óta nem hogy közteressel, ellenőrrel sem találkoztam. Pedig szükség lenne rájuk, ugyanis a járműveket ellepő hajléktalanokkal se a járművezetők, se az utasok nem tudnak mit tenni. Ezt támasztja alá olvasónk, Gabi levele is:

Kedves BKV-figyelő!

Tegnap (2011. március 22.) sokkot kaptam a 4-es villamoson lévő állapotok miatt. Napközben többször voltam arra kényszerülve, hogy Boráros tér és a végállomás között utazzak. Ez azt jelentette, hogy körülbelül 14-szer szálltam fel reggel 6:45 és délután 18:50 között a villamosra.

Minden alkalommal volt kéregető. Ez sajnos a 4-es vonalán nem olyan ritka. Ami most más volt: az egyik kéregető egy élő, mászkáló patkánnyal a nyakában kéregetett. A patkányról bizonygatta, hogy nem bánt. A férfi azzal jött oda hozzám, hogy láttam-e már 25 cm-es élő farkat. Nem tudom mit akart ezzel, de egy mellettem álló fiú szerencsére határozottan elzavarta és káromkodva tovább ment a többi utas felé. Másokhoz odalépett és a patkányt rakta eléjük, többen nagyot ugrottak a félelemtől. Ezzel az emberrel olyan 12 és 15 óra között 3 alkalommal találkoztam.

A villamosvezetőnek szóltam, de ő úgy reagált, hogy nem tud vele mit kezdeni.

Egyébként a villamoson (4-es) se ellenőr, se közterületes, semmi nem volt és nincs is egy jó ideje. Naponta minimum 4-szer felszállok (2 odaút a Boráros térig és 2 vissza) és az utóbbi időben elég gyakori a koldulás. Általában "békések" a koldusok, de ez a tegnapi nagyon durva ember volt.

Bízom abban, hogy mások is látták és másokat is zavar egy ilyen ember. Értem a villamosvezetőt is, de nem tudom elfogadni azt, hogy az ilyen agresszív koldulást is el kell tűrnünk. Valamit tenni kellene, mert ez már sok!

Köszönöm, ha ezt a villamoson utazók érdekében kiteszed,

Üdv: Gabi

komment komment Címkék: budapest koldus bkv villamos ellenőr utas panasz észrevétel kéregető köterület-felügyelő

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BKV-Figyelő

profil_kd.jpg

Az oldal szerkesztője Király Dávid Budapest-szakújságíró. A BKV-Figyelő célja, hogy a budapesti tömegközlekedést igénybe vevők véleményét a nyilvánosság elé tárja, s ezzel a közösségi közlekedés fejlődését elősegítse. A blog nem tényeket, hanem olvasói észrevételeket közöl.

A BKV-Figyelő szerkesztője nem feltétlenül ért egyet a közölt levelek tartalmával. A megjelent levelek szerkesztésének és rövidítésének jogát fenntartjuk. Amennyiben a BKV-Figyelőn sértő tartalmat, hozzászólást talál, kérjük, az alábbi linkre kattintva jelezze nekünk!

Sértő tartalom bejelentése!

Írjon nekünk!

mobilver_banner_x.gif

Facebook

BKV-figyelő RSS

süti beállítások módosítása