BKV-Figyelő

Kérdezz - nem felelek! Utastájékoztatás BKV módra

BKV figyelő.hu

2011.09.21
20:24

Az alábbi levélben említett sofőr valószínűleg jó eséllyel pályázhatna "Az év pofátlan BKV-sa" címért, ha osztanánk ilyet. Ami kiemelkedővé teszi teljesítményét, az az, hogy mindezt egyetlen szó nélkül érte el. Kiállt a forgalomból, azonban arra sem vette a fáradtságot, hogy ezt közölje az utasokkal, vagy hogy két szót szóljon az őt kérdezgető, semmit nem értő tömeghez. A fizető vendég teljes ignorálása persze egyetlen civilizált társadalomban sem elfogadott eljárás, de nálunk ilyen is van. Legyünk optimisták: különleges helyen élünk!

Tisztelt BKV-figyelő!

Felháborító esetet szeretnék megosztani a blog olvasóival. Ma - szeptember 16-án - reggel 7. 35 perckor szálltam fel a a 927-es jelzésű régi típusú 74-es trolira a Wesselényi utcai megállónál. Jó sokan voltunk utasok, mert a járműre 20! percet vártunk, így az rettenetesen zsúfolt volt. El is jutottunk a következő megállóig, az Almássy térig, ahol le-és felszálló utasok is voltak bőven. Majd, miután a vezető bezárta az ajtókat, nem indult el. Mindenki feszülten várakozott, a troli állt a megállóban.

Az emberek egymást kérdezgették, hogy mi is lehet a baj: azért egymást, mert a vezető egy szót sem szólt. Amikor elkezdtünk leszállingózni a troliról, mert láttuk, hogy itt valami gond van, többen odamentek a fülkéjéhez és megkérdezték tőle, miért nem mondta be, hogy ha elromlott valami, és azt, hogy le kell szállnunk? Erre sem szólt semmit a tisztelt úr, sőt, amikor 2-3 utas "rendetlenkedett" és nem szállt le a többiekkel, erélyesen rájuk csöngetett, de továbbra is néma volt figyelembe sem véve az utasokat, a kérdéseket.

Ezután dühödten nekiállt az áramszedőt lepiszkálni a vezetékről. Hiába kérdeztük, hiába mondtuk neki, hogy kötelessége lenne tájékoztatni az utasokat, hogy végleg kiáll a forgalomból, vagy esetleg tovább tud menni, de válasz semmi! Egyszerűen NEM VOLT HAJLANDÓ egyetlen egy szót sem szólni!

Szerencsére 2-3 percen belül jött egy másik 74-es, arra szállt föl a már tömeggé duzzadt társaság. És végül kiderült, hogy a mi megkukult sofőrünk nem néma: a beérkező troli vezetőjét tájékoztatta a fennálló helyzetről.

Ezek szerint csak az utasokra haragudott, de nagyon.

Üdvözlettel: P. Judit

komment komment Címkék: budapest hiba bkv busz utas panasz tájékoztatás észrevétel troli vezető műszaki hiba

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BKV-Figyelő

profil_kd.jpg

Az oldal szerkesztője Király Dávid Budapest-szakújságíró. A BKV-Figyelő célja, hogy a budapesti tömegközlekedést igénybe vevők véleményét a nyilvánosság elé tárja, s ezzel a közösségi közlekedés fejlődését elősegítse. A blog nem tényeket, hanem olvasói észrevételeket közöl.

A BKV-Figyelő szerkesztője nem feltétlenül ért egyet a közölt levelek tartalmával. A megjelent levelek szerkesztésének és rövidítésének jogát fenntartjuk. Amennyiben a BKV-Figyelőn sértő tartalmat, hozzászólást talál, kérjük, az alábbi linkre kattintva jelezze nekünk!

Sértő tartalom bejelentése!

Írjon nekünk!

mobilver_banner_x.gif

Facebook

BKV-figyelő RSS

süti beállítások módosítása