BKV-Figyelő

Hamis bérletet árulnak a kutyaól pénztárakban

BKV figyelő.hu

2009.07.04
10:50

Alant két érdekes levelet olvashattok. Egyik olvasónk azért írt a BKV-nak, mert az Örs vezér terén használt bérletet gyűjtő biztonsági őrökkel találkozott. A másik utas azért keresett meg minket, mert ugyanitt hamis bérletet vásárolt, ám ezt csak akkor vette észre, amikor az ellenőr meg akarta büntetni:

Tisztelt BKV!

2009. 07.02 reggelén 8.40-50 között az Örs vezér téri megállóban arra lettem figyelmes, hogy a jobb oldali bejáratnál a biztonsági őr-ellenőrök múlt havi lejárt bérleteket kérnek el az utasoktól, és az egyik nagyobb darab úr markában már 20-30 ilyen szelvény is duzzadozott. Csak gondoltam felhívom a figyelmet, mert gyaníthatóan nem hobbi-használtbérlet gyűjtő az úr, hanem egyéb célja volt a lejárt bérletekkel. Kérem nézzenek utána és próbálják meg megelőzni a visszaéléseket. Közvetve mégis csak a az utasoktól tűnik el az a pénz.

Tájékoztatom, hogy a levelemet a BKV-figyelő blognak is elküldöm, mert tapasztalataim szerint sokkal hatékonyabban dolgoznak, mint az Önök ügyfélszolgálata, például érdemben foglalkoznak a panaszokkal és így nyilvánosságot is kap a dolog.

Üdvözlettel és köszönettel: egy utas


Ez a levél önmagában nem lenne annyira érdekes, hisz a bérletgyűjtésről már több posztot is írtunk. A lenti levél azonban más megvilágításba helyezi az egész történetet. Olvasónk ugyanis ugyanott vett hamis bérletet, ahol előző olvasónk bérletgyűjtő biztonságiakkal találkozott:

Kedves BKV-figyelő!

Elkaptak az ellenőrök tegnap a 7E buszon. Hiába vettem meg a bérletem az Örs vezér terén 9000 forintért további 12000 forintot akartak rólam legombolni a BKV ellenőrei.

28-án vasárnap vettem meg az e hónapra érvényes bérletet az Örsön egy fabódéban, mert normális nyitva lévő jegypénztárat (nyitva lévő) nem találtam. A bódéban ücsörgő hölgy készségesen odaadta a bérletet, még mosolygott is. Tegnap reggel jönnek az ellenőrök, mutatom a bérletem, amit elkért, kivett a tokból és nézegetni kezdte. Megszólalt: „Hölgyem, ez sajnos hamis”. Mutatta a dátumot és látszott az, hogy a papír meg volt dörzsölve tehát a dátum át lett írva rajta. Meg sem tudtam szólalni, hisz pénztárban vettem. Az ellenőr úr nagyon rendes volt, eltekintett a bírságtól, megmutattam neki évekre visszamenőleg az összes bérletemet látta, hogy nem szándékosan „blicceltem”. Sőt, még azt is elmondta, hogy ilyen bódékban nem szabad bérletet venni mert rendszeresen találkozik ilyen hamis bérletekkel, de nem bünteti meg az utasokat mert ahogy ő mondta „szegények nem tehetnek erről”.

Visszamentem a helyszínre de mindenki mindent tagadott. Még azzal is megvádoltak, hogy én hamisítottam a bérletet és rájuk akarom kenni. Nem cserélték ki, használom tovább.

H. Irén

komment komment Címkék: budapest bkv utas panasz bérlet jegy pénztár észrevétel alvállalkozó kutyaól

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BKV-Figyelő

profil_kd.jpg

Az oldal szerkesztője Király Dávid Budapest-szakújságíró. A BKV-Figyelő célja, hogy a budapesti tömegközlekedést igénybe vevők véleményét a nyilvánosság elé tárja, s ezzel a közösségi közlekedés fejlődését elősegítse. A blog nem tényeket, hanem olvasói észrevételeket közöl.

A BKV-Figyelő szerkesztője nem feltétlenül ért egyet a közölt levelek tartalmával. A megjelent levelek szerkesztésének és rövidítésének jogát fenntartjuk. Amennyiben a BKV-Figyelőn sértő tartalmat, hozzászólást talál, kérjük, az alábbi linkre kattintva jelezze nekünk!

Sértő tartalom bejelentése!

Írjon nekünk!

mobilver_banner_x.gif

Facebook

BKV-figyelő RSS

süti beállítások módosítása