BKV-Figyelő

Elkeseredett utas takarítja a trolit

BKV figyelő.hu

2008.02.13
10:39

Kedves BKV figyelő!
 
Tegnap a trolin hazafelé tartva a képen látható idős úr leült kettővel előttem. Az ablakon lévő tag-et megsimította (gondolom, hogy nem friss-e pl.), majd elővett egy igen finom csiszolópapírt a táskájából és elkezdte ledörzsölni a művet. A végállomásig két betűvel végzett. Leszálláskor odamentem és megnéztem, gondoltam jól összekarcolta így az ablakot, több kárt okozott, mint hasznot, stb... de nem: teljesen sima volt a felület, még tapintással sem lehetett érezni, hogy ott bizony festékkaparás történt.

Talán ajánlható lenne a BKV-nak a módszer. Vagy a kártya formátumú bérletre áttérés esetén a hátoldalt igen finom smirglivel kérjük bevonni :)
 
mechba

komment komment Címkék: budapest bkv utas észrevétel troli

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BKV-Figyelő

profil_kd.jpg

Az oldal szerkesztője Király Dávid Budapest-szakújságíró. A BKV-Figyelő célja, hogy a budapesti tömegközlekedést igénybe vevők véleményét a nyilvánosság elé tárja, s ezzel a közösségi közlekedés fejlődését elősegítse. A blog nem tényeket, hanem olvasói észrevételeket közöl.

A BKV-Figyelő szerkesztője nem feltétlenül ért egyet a közölt levelek tartalmával. A megjelent levelek szerkesztésének és rövidítésének jogát fenntartjuk. Amennyiben a BKV-Figyelőn sértő tartalmat, hozzászólást talál, kérjük, az alábbi linkre kattintva jelezze nekünk!

Sértő tartalom bejelentése!

Írjon nekünk!

mobilver_banner_x.gif

Facebook

BKV-figyelő RSS

süti beállítások módosítása