BKV-Figyelő

Bérletet hamisít a pénztáros

BKV figyelő.hu

2008.08.18
14:37

Mindenki tudja, hogy a BKV bérlet érvénytelen, ha az utas, vagy bárki más, javít az érvényességi idején. Vajon mi van akkor, ha a pénztáros teszi ugyan ezt?

Kedves BKV-figyelő!

Rendszeres olvasója vagyok blogotoknak de a legújabb levelekhez nekem is volna egy történetem. A cikk amihez az én történetem kapcsolódik az a bérletre kézzel ír a bérletpénztáros. A történet egyszerre vicces és rémisztő. Szóval a story:

2008.08.07.-én Békásmegyeren vettem két 30 napos bérletett, egyet 7.-étől, a másikat 11-étől kértem. Az elsővel nem is volt semmi különleges, na de a másik! J Az ugye aug.11.-től szept.10.-éig lett volna érvényes, idáig rendben is volt a dolog, na de nem látszódót szept.10-e, csak az, hogy szept.1. Miután lepecsételte a hölgy már láttam, hogy valami nem stimmel, mert Ő is megnézte, majd a másik alá csúsztatta. Gondoltam biztos rosszul láttam, majd meglessem, ha megkaptam.

Fizettem, visszaadott és a bérleteket is oda adta, egyben a pénzzel, közéjük csúsztatva. Nem léptem el a pénztártól, hanem kikerestem a kupacból az ominózus bérletett. Hát NEM látszódót a vége dátum rendesen, sőt alig volt kivehető a 0.

Azonnal jeleztem a hölgynek, hogy ez nem stimmel, mire ő közölte, hogy az jó.

Mondom: Nem, mert nem látszik.

Mire visszakérte és TOLLAL a PECSÉTELÉS mögé rajzolt egy 0!!! Visszaadta és szólt volna a következőhöz, mire megint közöltem vele, hogy ugye ezt nem gondolja komolyan?! Ekkor már kicsit „kivolt” és csatlakozott rövid és hevenyészett társalgásunkhoz egy kolléganője, aki – mily meglepő – szintén azt állította, hogy ez teljesen jó így.

Pechjükre érveik súlya nem rogyasztotta meg vállam. A történet vége, egy rendesen pecsételt bérlet, mely olvasható.

A Ferenc körúton megkérdeztem egy ellenőr hölgyet, hogy Ők elfogadták volna, ha egy ilyen bérletett mutattok, mire a válasz: „Muszáj, mert nem képesek a bérlet pénztárosok megjegyezni, hogy csak a pecsételt a jó. Ebben az esetben a pénztárosnak, ha látta, akkor nem lett volna szabad kiadnia, ha meg nem, akkor miután ezt jelezték felé, azonnal vissza kellett volna vennie és stornóznia.”

Üdv.: P. Rajmund

komment komment Címkék: budapest bkv panasz bérlet pénztár észrevétel bkvfigyelo

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BKV-Figyelő

profil_kd.jpg

Az oldal szerkesztője Király Dávid Budapest-szakújságíró. A BKV-Figyelő célja, hogy a budapesti tömegközlekedést igénybe vevők véleményét a nyilvánosság elé tárja, s ezzel a közösségi közlekedés fejlődését elősegítse. A blog nem tényeket, hanem olvasói észrevételeket közöl.

A BKV-Figyelő szerkesztője nem feltétlenül ért egyet a közölt levelek tartalmával. A megjelent levelek szerkesztésének és rövidítésének jogát fenntartjuk. Amennyiben a BKV-Figyelőn sértő tartalmat, hozzászólást talál, kérjük, az alábbi linkre kattintva jelezze nekünk!

Sértő tartalom bejelentése!

Írjon nekünk!

mobilver_banner_x.gif

Facebook

BKV-figyelő RSS

süti beállítások módosítása