BKV-Figyelő

Eltépte a bérletet az idegbeteg ellenőr

BKV figyelő.hu

2009.02.04
07:36

Olvasónk frissen vásárolt bérletére nem tudta ráírni az igazolványának számát, mert a pénztárban nem kapott tollat. A 7-es buszon egy karszalagos emberrel futott össze (állítólag ellenőr volt), aki kikapta az utas kezéből a bérletet, ami elszakadt. Kiabált az utassal, csaló féregnek nevezte, majd lelépett. Részletek alant:

Kedves BKV-figyelő!

Február 2-án reggel 7:30 körül utaztam a 7E jelzésű autóbuszon a Kelenföldi pályaudvar irányába. A buszt érvényes bérlettel vettem igénybe amit előzőleg a Keleti pályaudvaron vettem mivel a másik tegnap lejárt.

A Ferenciek terénél felszállt 1 darab ellenőr a buszra. Mindenkit ellenőrzött majd én is megmutattam neki a bérletem amit előzőleg vettem. Köszönés és figyelmeztetés nélkül kitépte a kezemből az ellenőr a bérletet aminek a sarkát szorítottam így el is szakadt. A fiatal 30 év körüli zöld kabátos srác kiabálni kezdett velem minősíthetetlen hangnemben, hogy mit képzelek magamról, hogy nem írom rá a számot a bérletemre, egy „csaló féregnek” nevezett.

Szerintem ilyen minősíthetetlen hangnemet senkitől nem kell eltűrnöm főleg ha nincs alapja annak amit mond. Felvilágosítottam a habzó szájú, idegbeteget, hogy 10 perce vettem a bérletet a Keletinél ahol nem kaptam tollat a bérlet kitöltésére a munkahelyemen akartam ráírni a bérletigazolványom számát a bérletre. Kiabált majd veszekedtünk majd a körtéren leszállt. Utána eredtem mert a 9000 forintos bérletem egyik fele még nála volt. Az első ajtó felé ment, én a 2.-nál voltam. Leszállt a körtéren majd felpattant az előttünk álló 7-es (173-as?) buszra  ami becsukta az ajtókat és indult  mint egy akciófilmbe. Integettem  mint egy őrült de a vezető nem nyitotta vissza az ajtókat.

Kérdés, hogy igazi ellenőr volt-e? Nem volt azonosító száma, és a szokásos „szütyőt” sem láttam nála. Szabadnapos volt  és zsebre dolgozott? Lopta / Vette a karszalagot? Miért volt egyedül? Kétely, minden esetre megkérdeztem a buszvezetőt megjegyezte-e az arcát (látta-e?)  tud-e tanúskodni de a nagy tömeg miatt azt mondta nem figyelt. Ha valaki találkozna vele: Magas, kb. 185 centi lehetett, rövid, fekete haja volt, kicsit borostás. Egyelőre a negyed bérletemmel a zsebemben utazok. Ezentúl csak annak mutatom meg a bérletem, aki fényképes igazolvánnyal azonosítja magát. Amíg ennek nem tesz eleget, addig egy sima utas, legyen bármilyen szép karszalagja.

Nem tudom fizessek-e újra a 9000 forintos bérletet én megvettem nem tehetek róla, hogy egy állat széttépte aki ellenőrnek adta ki magát. Szerintetek mit tegyek?

P. András, Budapest.

komment komment Címkék: budapest bkv busz ellenőr utas panasz bérlet észrevétel

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BKV-Figyelő

profil_kd.jpg

Az oldal szerkesztője Király Dávid Budapest-szakújságíró. A BKV-Figyelő célja, hogy a budapesti tömegközlekedést igénybe vevők véleményét a nyilvánosság elé tárja, s ezzel a közösségi közlekedés fejlődését elősegítse. A blog nem tényeket, hanem olvasói észrevételeket közöl.

A BKV-Figyelő szerkesztője nem feltétlenül ért egyet a közölt levelek tartalmával. A megjelent levelek szerkesztésének és rövidítésének jogát fenntartjuk. Amennyiben a BKV-Figyelőn sértő tartalmat, hozzászólást talál, kérjük, az alábbi linkre kattintva jelezze nekünk!

Sértő tartalom bejelentése!

Írjon nekünk!

mobilver_banner_x.gif

Facebook

BKV-figyelő RSS

süti beállítások módosítása