BKV-Figyelő

Nem emelni, csökkenteni kell a bérlet árát

BKV figyelő.hu

2009.05.30
09:00

Olvasók szerint a BKV akkor volt sikeres, amikor olcsóbbak voltak a tarifák, mert több volt a fizető utas, több volt a bevétel, volt miből költekezni. A képlet egyszerű: olcsó bérlet = versenyképes tömegközlekedés = több fizető utas = több bevétel = magasabb színvonal. Ez lenne a megoldás mindenre?

Kedves BKV-figyelő!

Előkerült itthon egy régi bérletem. Az ár ami rajta van töredéke a mostaninak. Amikor megtaláltam csak ültem magam előtt és gondolkodtam, milyen jó is volt tömegközlekedni régen. Rá is jöttem, hogy miért: Annak idején a fizetéshez mérve olcsóbb volt a tömegközlekedés. Több jármű közlekedett (most 1300 busz, akkor 1800 körül), jobb volt a menetrend, és tisztább volt az utastér is. Kevesebb is volt a bliccelő mint most, és a BKV sem örvendett ilyen közutálatnak.

Minden akkor romlott itt meg, amikor a városvezetők ismerősöket kezdtek el megválasztani a cég vezetésére. Aba Botond, Antal Attila. Mindegyik csak lopott (vagy próbált), szakértelmük nem igazán volt. Nem csoda, hogy a BKV ilyen állapotban van.

Most hallottam, hogy megint emelik az árakat. A cég megint utasokat veszít majd el, rosszabb lesz a szolgáltatás színvonala, több lesz a bliccelő.

Szerintetek mikor jönnek rá, hogy az olcsó bérlet = több fizető utas = több bevétel = magasabb színvonal. Lehet az előbbi elmélet ellen beszélni, de ez a rendszer egyszer már bizonyított. Versenyképessé kell tenni a tömegközlekedést (az autóval szemben) és minden megoldódik)

P. L.

komment komment Címkék: budapest bkv utas panasz színvonal bérlet jegy tarifa észrevétel emelés

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BKV-Figyelő

profil_kd.jpg

Az oldal szerkesztője Király Dávid Budapest-szakújságíró. A BKV-Figyelő célja, hogy a budapesti tömegközlekedést igénybe vevők véleményét a nyilvánosság elé tárja, s ezzel a közösségi közlekedés fejlődését elősegítse. A blog nem tényeket, hanem olvasói észrevételeket közöl.

A BKV-Figyelő szerkesztője nem feltétlenül ért egyet a közölt levelek tartalmával. A megjelent levelek szerkesztésének és rövidítésének jogát fenntartjuk. Amennyiben a BKV-Figyelőn sértő tartalmat, hozzászólást talál, kérjük, az alábbi linkre kattintva jelezze nekünk!

Sértő tartalom bejelentése!

Írjon nekünk!

mobilver_banner_x.gif

Facebook

BKV-figyelő RSS

süti beállítások módosítása