BKV-Figyelő

Havi bérletet kért, félhavit kapott

BKV figyelő.hu

2009.07.13
17:30

Heló!

Történt egyszer (Július 7. délelőttjén), hogy vettem egy BKV bérletet, és igazából nem is néztem meg, hogy mit adott a pénztáros, csak eltettem. Szóval kaptam 3700ft-ért egy kéthetes bérletet.  (az áfa számolás megy, de a napok számolása nem :) )

Szóval aki Július 7.-én délelőtt/reggel a Békásmegyeri HÉV megállóban vett bérletet, nézze meg, mikorra van dátumozva. A pénztáros néni határozottan nyomkodta a bélyegzőt, fogalma se volt róla, hogy rosszul van beállitva. szóval valószinüleg nem csak én jártam így. Amúgy hol lehet kicseréltetni egy jóra? (csak simán a pénztárban?) Amúgy nem néztem utána, ahogy láttam a dátumozást, rögtön írtam, fordított esetben a BKV is így tett volna :)

VD

komment komment Címkék: budapest kép bkv utas panasz bérlet pénztár észrevétel

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BKV-Figyelő

profil_kd.jpg

Az oldal szerkesztője Király Dávid Budapest-szakújságíró. A BKV-Figyelő célja, hogy a budapesti tömegközlekedést igénybe vevők véleményét a nyilvánosság elé tárja, s ezzel a közösségi közlekedés fejlődését elősegítse. A blog nem tényeket, hanem olvasói észrevételeket közöl.

A BKV-Figyelő szerkesztője nem feltétlenül ért egyet a közölt levelek tartalmával. A megjelent levelek szerkesztésének és rövidítésének jogát fenntartjuk. Amennyiben a BKV-Figyelőn sértő tartalmat, hozzászólást talál, kérjük, az alábbi linkre kattintva jelezze nekünk!

Sértő tartalom bejelentése!

Írjon nekünk!

mobilver_banner_x.gif

Facebook

BKV-figyelő RSS

süti beállítások módosítása