BKV-Figyelő

A pénztáros és az ellenőr is megkopasztotta a bérletes utast

BKV figyelő.hu

2009.12.01
22:00

A pénztárosoknak a hamis bérletekkel való üzletelés eddig pluszbevételt jelentett. A blogon megjelent panaszoknak köszönhetően a BKV végre intézkedett. Az alvállalkozói jegypénztáraknál hatalmas tábla hívja fel a vásárlók figyelmét arra, hogy honnan lehet megismerni egy hamis bérletet, mire kell odafigyelni a vásárlásnál, de az is újdonság, hogy a vásárlás helyét rányomják a szelvényre. Tehát megérte panaszkodnotok!

De a pénztárosok nem örülnek annak, hogy elvettük a kenyerüket, ezért új technikát dolgoztak ki a vásárlók megkopasztására: mást adnak, mint amit kérsz. Csütörtökön egy turista sztoriját olvashattátok, aki napijegy helyett vonaljegyet kapott. A pénztáros lehúzta, majd az ellenőr is megbüntette. Olvasónk egészárú bérlet helyett diákot kapott, amit csak egy ellenőrzéskor vett észre, ugyanis a két bérlet szinte egyforma. 9400 forintot fizetett a bérletért, most további 12000 forintot fizethet.

Kedves BKV figyelő!
 
Nekem egy olyan történetem van, amivel még nem találkoztam sem a ti blogotokban sem máshol.

A lényeg a következő, valamikor november elején vettem egy felnőtt bérletet, mint ahogy mindig, semmi gond nem is volt vele egészen a mai napig, amikor is egy ellenőr észrevette, hogy a bérletem 3700 Ft-os azaz diák. Megjegyzem a bérlet színe, mintája is teljesen megegyezik a dolgozó bérlet kinézetével, csupán az ára más a fenti jobb sarokban feltüntetve.

Nos ezek után én próbáltam bizonyítani, hogy  felnőtt bérlet árát fizettem a diákbérletért, természetesen nem hitték el. Ráadásként az ehavi bérletem mögött, ott volt kb. még 12 havibérlet, természetesen mind-mind teljesárú. Ez sem segített, és mivel a számla már nincs is meg, illetve valószínű nem is kaptam a vásárláskor semmiféle nyugtát, így hát a kedves ellenőr megbüntetett 12000 Ft-ra, annak ellenére, hogy kifizettem a teljesárú bérletet. Gondolhatjátok mennyire voltam ideges. Sajnos fogalmam sincs mit tegyek illetve egyáltalán lehet-e bármit is tenni ilyen helyzetben. Mindenesetre mindenki figyeljen oda hogy milyen bérletet adnak a pénzéért, hiszen nem  két forintokról beszélünk.
 
Üdv: Egy rettentő elégedetlen állampolgár

A bérlethamisításokról szóló posztokat itt itt itt itt itt itt itt és itt találod!

komment komment Címkék: budapest bkv büntetés ellenőr utas panasz bérlet jegy pénztár észrevétel

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BKV-Figyelő

profil_kd.jpg

Az oldal szerkesztője Király Dávid Budapest-szakújságíró. A BKV-Figyelő célja, hogy a budapesti tömegközlekedést igénybe vevők véleményét a nyilvánosság elé tárja, s ezzel a közösségi közlekedés fejlődését elősegítse. A blog nem tényeket, hanem olvasói észrevételeket közöl.

A BKV-Figyelő szerkesztője nem feltétlenül ért egyet a közölt levelek tartalmával. A megjelent levelek szerkesztésének és rövidítésének jogát fenntartjuk. Amennyiben a BKV-Figyelőn sértő tartalmat, hozzászólást talál, kérjük, az alábbi linkre kattintva jelezze nekünk!

Sértő tartalom bejelentése!

Írjon nekünk!

mobilver_banner_x.gif

Facebook

BKV-figyelő RSS

süti beállítások módosítása