Alaposan bőrig áztak volna a viharban azok az utasok, akiknek menetrend szerint még majdnem negyed órát kellett volna várniuk a 98-as buszra. A segítség egy garázsmenetes busz képében érkezett. Giornalista levele következik, amelyet olvasónk a BKK-nak is elküldött.
Ferihegyről hazafelé tartva a Csévéző utca megállóban vártuk a 98-as autóbuszt. A járműre 13 percet kellett volna várnunk, menetrend szerint 21:06-ra ért volna a megállóba, azonban hirtelen beállt egy üres busz, garázsmenet táblával, a sofőr pedig kikiabált, hogy a Városközpontig közlekedik, és elvisz minket.
Miközben felszálltunk, gyorsan kirakott egy 98-as táblát a Garázsmenet feliratú elé, majd útnak eredtünk.
Néhány perccel később lecsapott a vihar, és mint kiderült, a sofőr azért állt meg a megállóban, és szakította meg a garázsmenetet, hogy segítsen a megállóban várakozókon, hogy ne ázzunk bőrig a jégesőben. A kocsi száma emlékeim szerint 01-50-es volt.
Néhány perccel később beszédbe elegyedtem kollégájukkal, aki az egész út során roppant közvetlen és emberi volt. Biztosított róla, hogy nem kerül bajba azért, ha megírom a történetét, és bár jelezte, hogy nem azért tette ezt, hogy jó hírét keltsem és nem várja, hogy megírjam Önöknek a tapasztalatomat, én mégis megteszem. Remélem, hogy ha mással is, egy dicsérettel elismerik kollégájuk emberséges viselkedését.
Valójában semmi különöset nem tett, azonban a hétköznapokban olyan gyakran az alapvető odafigyelés is hiányzik az egymáshoz idegen emberek kapcsolattárából. Kérem, válaszlevelükben tájékoztassanak arról, hogy küldenek-e bármilyen visszajelzést a sofőrnek viselkedésének visszhangjáról. Kollégájuknak köszönhetően végre éreztem a minden hónapban megváltott havibérletem értékét.