BKV-Figyelő

Miért nem a kérdésre válaszol az ügyfélszolgálat?

BKV figyelő.hu

2009.03.24
12:50

Bár a BKV kommunikációja Regőczi eltávolítása óta sokat javult, az ügyfélszolgálat még mindig szeret mellébeszélni. Olvasónk azért írt a BKV-nak, mert szerette volna megtudni, hogy a Hősök terén miért csak jegyet árulnak a pénztárakban. (Ezt a levelet itt elolvashatod). A BKV válaszában minden benne van, csak az nincs, miért nem árulnak bérletet. Az ügyfélszolgálat levele alatt találod a válaszom.

Tisztelt T. Attila!  

Köszönjük, hogy észrevételével megtisztelte Társaságunkat. Az Önnek okozott kellemetlenségekért szíves elnézését kérjük.
 
Tájékoztatjuk, hogy Társaságunk a lehetőségeihez mérten mindent megtesz annak érdekében, hogy utasai számára biztosítani tudja a jegy és bérletvásárlási lehetőséget. Budapesten és az agglomeráció területén 65 pénztárunkban, a metró állomások forgalmi ügyeletén, 1353 viszonteladói árushelyen, valamint 264 darab jegykiadó automatából lehet jegyet vásárolni. Ezeken kívül a 69-es villamoson árusít a járművezető jegyet, illetve 60 autóbusz járaton és 15 trolibusz járaton lehet a járművezetőnél jegyet venni.
 
A bérletek elővételben is megvehetők akár több hónapra is előre, mivel utasaink kérésére, a kezdő dátumot saját maguk határozhatják meg.

Tájékoztatjuk továbbá, hogy a negyedéves bérletek (100 napig érvényesek) lehetőséget adnak előre megvenni hosszabb időszakra is a bérleteket, illetve rendelkezésre áll év elején a kedvezményes éves bérlet megvételének lehetősége is, ami jelentős megtakarítást tartalmaz árban a 12 hónapra megvásárolható bérletek árához viszonyítva, és nem kell havonta sorban állni a vásárlás miatt.   
 
Köszönjük, hogy időt és energiát fordított arra, hogy írjon nekünk, Társaságunk járművein kellemes utazást kívánunk Önnek.
 
Budapest, 2009. március 17.
                                   
Üdvözlettel: Dúll Erzsébet mb. ügyfélszolgálat-vezető

Kedves Dúll Erzsébet!

T. Attila nevű utasuk néhány napja egy panaszt küldött Önöknek a BKV bérletpénztáraival kapcsolatosan. (Ügyszám: 3845/2009) Ez a panasz  a BKV-figyelőn meg is jelent. Ön 2009. március 17-én levelére választ küldött, melyet utasuk továbbított nekem.

Először is engedje meg, hogy megköszönjem a gyors válaszát. Úgy veszem észre, hogy a BKV ügyfélszolgálata az utóbbi időben ügyfélcentrikusabb lett. Nem félnek beismerni a hibákat, és gyorsan válaszolnak.

A fent említett panaszra érkezett választ azonban mellébeszélésnek tartom, és ahogy az Attila szövegéből kiolvasom, Ő sem teljesen elégedett vele. Ön válaszában nem tér ki arra, hogy egyes jegypénztárakban miért nem árusítanak bérletet. Nem ad magyarázatot arra, hogy mennyi többletköltséget jelentene, ha a egyes pénztárakban nem csak jegyet, hanem bérletet is lehetne kapni?

Kérem, hogy a levelemben feltett kérdésekre Attilának, és nekem is küldje meg válaszát!

Üdvözlettel: Gál Mihály

 

komment komment Címkék: budapest bkv ügyfélszolgálat levél utas válasz bérlet jegy bkvfigyelo reakcio

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BKV-Figyelő

profil_kd.jpg

Az oldal szerkesztője Király Dávid Budapest-szakújságíró. A BKV-Figyelő célja, hogy a budapesti tömegközlekedést igénybe vevők véleményét a nyilvánosság elé tárja, s ezzel a közösségi közlekedés fejlődését elősegítse. A blog nem tényeket, hanem olvasói észrevételeket közöl.

A BKV-Figyelő szerkesztője nem feltétlenül ért egyet a közölt levelek tartalmával. A megjelent levelek szerkesztésének és rövidítésének jogát fenntartjuk. Amennyiben a BKV-Figyelőn sértő tartalmat, hozzászólást talál, kérjük, az alábbi linkre kattintva jelezze nekünk!

Sértő tartalom bejelentése!

Írjon nekünk!

mobilver_banner_x.gif

Facebook

BKV-figyelő RSS

süti beállítások módosítása